Friday, June 28, 2013

Blind Item #1

This former B list mostly television actress has been fairly quiet over the past couple of years after really making tabloid headlines for awhile. She is still on television and involved with an actor boyfriend. They are probably both B-/C+ at this point. She still has A list name recognition. Police visited the couple at their home after her child called 911 because he said the couple was fighting. The police paid a visit, but did not arrest either parent. No visible marks on the pair, but dishes were everywhere and glasses broken.

46 comments:

Maille K Martin said...

Courteney? :/

Cathy said...

So the actor boyfriend and her are both the parents of a child old enough to call the police. Off to check dmc...

UnfortunatelySoberEmmaWatsonBetches said...

This is the blonde lady from Melrose Place. I'm mates with her daughter's cousin.

libby said...

Courteney is a good guess, but she's 'former A', right? That may be fudged.

Some gossip stories lately about her & Aniston not being 'Friends' anymore.

Tanya Baker said...

Thats not happy

Cathy said...

The way this blind refers to the actress and her boyfriend both as parents ("they did not arrest either parent") makes me think it isn't Courtney.

libby said...

Shit, Cathy you're right. The BF is the daddy. Duh. No guess from me then.

WareCat said...

The blind says the child called 911 because HE said they were fighting. So the chick has a son.

chopchop said...

It's Anne Heche

Mary Sunshine Happy said...

Fighting never makes one happy

libby said...

Heche is a good guess.
Is that really you, chopchop? LT,NS!

chopchop said...

Yep it's really me. I'm not cool enough to have a troll stalker, I guess. :-)

a non a miss said...

Damn Heche is a great guess. Good job chop!

Cathy said...

Yep, chopchop got it - Heche and Tupper aren't married, but have a four and a half year old son together.

Mary Sunshine Happy said...

They need to dance under the rainbow

f281561 said...

I like that guess

texas rose said...

What show is Heche still on?

Cathy said...

heche is on that new summer show about a woman who almost died and has some type of godly powers or something (from what i discerned from the promos).

Basil said...

Heche is on Hung I do believe.

libby said...

"Save Me" is the show, listed without an end date on IMBD, but I don't care to google further to see if it's been picked up again.

http://www.imdb.com/title/tt2245117/

Ron Burgandy said...

Oh, Tino, thank you for letting me come in here. I'm glad I can still get a good meal. I will not eat that. I will not eat cat poop.

short le chic said...

Regulars! My GAWD!! Where were you all yesterday??? My head was hurting from all of that mess:(

Ron Burgandy said...

Ron Burgundy says no! No! No! I will not eat cat poop. No! Fine, I'll try to eat one...

Ron Burgandy said...

If I take one bite will you get me a steak? If I take one bite of shit will you bring me a steak? I am so hungry. Oh God!

Ron Burgandy said...

No! I had one bite. Son of a bitch. I'll eat the shit. I don't care. I'll eat the entire hunk of shit.

Ron Burgandy said...

Hey, lady in the red hat. Guys. Guys, it's me, Ron. Fellas! What? Brian! It's Ronnie! Champ! Champ, come on. Come on!

Ron Burgandy said...

Oh, Brick. My sweet Brick. Brick, come hug me. I know you want to.

Ron Burgandy said...

I am completely miserable, San Diego! It's so damn hot! Milk was a bad choice!

Ron Burgandy said...

Skyrockets in flight. Afternoon delight. Afffpt. I make fart noises with my mouth, and I like it ‘cause…

Ron Burgandy said...

I'm expressing my inner anguish through the majesty of song. I’ve got no heart! Because a she-devil stole it!

Ron Burgandy said...

You know what the worst part about it is? She's better than me! She's better than me. What? Were you saying something? Look, I don't speak Spanish.

SophiaB said...

Just hang around a while. They are apparently multiplying in droves. Hello. Newbie.

SophiaB said...

Pooor kid. That is sad to be so young & have to be the adult. Must be a smart child.

Prayers for them all. Just sad. Is Heche still on tv? Lost track of her years ago. She was luminous and very talented. Another wacky mind control case.

Carolyn said...

I am awful at these, but does Anne Heche have A list name recognition? A lot of people I know wouldn't know who the heck she is.

MadamChef said...

Hung isn't on anymore (unfortunately), it was cancelled in 2011.

VeeBee said...

I know that crazy bitch because she broke my girl Ellen's heart in spectacular public fashion. So fuck her to infinity. I am so sad for her kid because she truly is batshit crazy.

SophiaB said...

Just read her story on wikipedia. Yup yup yup.

SophiaB said...

She has two boys. Might have been the oldr one who made the call.

megan00m said...

Heard canceled

Sherry said...

VeeBee, Heche is batshit crazy. Remember when they found her walking around and saying aliens kidnapped her or something? Then she said she was on ecstasy. How much was she on to believe that?

Tru said...

Ron Burgundy is confused because his parents are siblings.

Tyger Lilly said...

@Carolyn - I think most people would recognize Anne's name because she was Suddenly Gay with Ellen, then after they broke up she was Suddenly Straight, claimed she was from outer space or something, then said the whole gay thing was part of her mental illness or whatever. In other words, she used Ellen to get a name for herself - who knows (who cares?) what she really is... The Velvet Mafia should've blacklisted her for the Ellen thing alone (Can you tell i can't stand the b*tch!). I hope this is Anne, and I hope Ellen is happy for years to come with the much more talented and way hotter Portia!

SophiaB said...

Somewhere...

froggygurl said...
This comment has been removed by the author.
hothotheat said...

@Ron Burgundy Lol at the MSCL reference.

Jordan Catalano *sigh*

Hegg said...

Anne Heche