Saturday, June 15, 2013

Blind Items Revealed

December 31, 2012

This just about A list celebrity who will fade away now that he is not competing anymore, split with his girlfriend because she wanted to get serious and at least talk about marriage. Our athlete wanted no part of that with countless women throwing themselves at him. He says that when no one does that anymore is when he will get married.

Michael Phelps

29 comments:

La Descarada said...

Ugh. His face creeps me out.

DewieTheBear said...

I agree, @La Descarada. Phelps is the personification of a butterface.

MadLyb said...

Smart move on his part. Sow those oats while you can!

sylmarillion said...

he should be getting married in a few weeks, then.

timebob said...

It's gotta be like having sex with a platypus

fancyscreenname said...

A complete non issue. If he's not ready, he's just not ready.

(SHRUG)

Anna Nonymous said...

Hey at least he was honest with her and didn't lead her on. I think most men, given alot of money and fame would want the same thing. Play while you're young and still got it, settle down and have a boring normal life when you're ready for it, no sense in breaking hearts and a home if you're not ready for the phase.

fancyscreenname said...

Mike is no fool. He knows what time it is. She's just gonna keep nagging and nagging and nagging and nagging. So its really better for the both of them to just split.

SEAN (Just A Jeep Guy) said...

Actually makes him less douchee.

hothotheat said...

Agreed he shouldn't get married if he doesn't want to.

He has to be the ugliest Olympian I've ever seen.

Molls said...

The sad thing is, I doubt anyone will ever marry him. Once his money and fame are gone, who will want him?

just curious said...

Smart man. Get all you can while you can. Just like Jeter and DeCaprio.

NernersHuman said...

At least he was honest about it.

just curious said...

As long as you have a job/ benefits, any man can marry. I just never understood how those who stay unemployed and unfaithful always find females who will support their ass.

Sugar said...

He's still better than Lochte. Jeah!

nudibelle said...

here here young man
no need to rush
get it all out your system so you can atleast give your marriage a shot
with your horse tranquiler face

Tae Scott said...

I don't think micheal fame will ever run out since he is the most decorated Olympian, endorsements going to keep him in the public eye. But at least he honest.

Sherry said...

Yep better he's honest about his intentions. Hopefully that means when he does decide to settle down then he truly commits.

gr8p said...

Good for him. He sacrificed a lot to be an Olympic champion. Now he's retired and rich, he can reap the benefits.

Cecilia00 said...

He is honest and young.
I'd rather hear it upfront from a man than get the ring and then find out my new husband was cheating on throughout the relationship

auntliddy said...

And wint she be getting a prize!

Moonmaid said...

I agree that's it's better not to and be honest about it, than to get married and cheat. And let's face it, while he's kinda goofy looking, he is incredibly fit in the body. His goofy smile and voice are kind of cute. Would you rather Michael Phelps or Jeremy Piven. No contest there! lol

La Descarada said...

Because sadly there are some women who need a literal dick in their hand telling them what to do, telling them to breathe in and breathe out because Lord forbid they go through a short period in their lives without a male.

MadamChef said...

She dodged a bullet there. Can't hate on him too much tho. Most decorated Olympian and he did stupid teenager stuff (picture with a bong) and really stupid stuff (dui). Moonmaid, Piven makes me feel like Lucy Van Pelt. "Ugh! I've been kissed by a dog! I have dog germs! Get hot water! Get some disinfectant! Get some Iodine!"

Anna said...

The problem with sowing those wild oats is that it can become addictive behavior, and once an oats-sower is ready to settle down, the oats-sower can't always stop. Then it's heartache all around.

Surrender Dorothy said...

Lol @sylmarillion!

keetz4 said...

And Phelps is not ugly. Besides, I'd rather do a Phelps than a Lochte. I don't want to hear 'jeah' when he gets off.

Jenn said...

He seems alright. I agree, rather he just say so, up front than lead her own with empty promises. Phelps isn't conventionally handsome, but those abs...damn.

rock me sexy jesus said...

moonmaid i would rather crucify myself