Tuesday, December 31, 2013

Random Photos Part Three - All Reader Photos Part Two

Reader Photo #1

Reader Photo #2
Reader Photo #3
Reader Photo #4
Reader Photo #5
Reader Photo #6
Reader Photo #7
Reader Photo #8 (They know Santa!)
Reader Photo #9
Reader Photo #10

25 comments:

Kristin said...

Hi Readers!

Sugar said...

Holla at #5! A fellow SFer?

skimpymist said...

Crap I forgot to submit my reader photo.

MollyMo said...

Beautiful readers, cute families!

sandybrook said...

Goddamn Santa Claus reads this shit too!

TalksTooMuch said...

Baby! I saw a bebeh!! Lovely photos, all!

Karen said...

I kind of hope that Reader #10 is the priest! :)

Beautiful pictures, as always.

Basil said...

Nice. So in number 10, is the priest the reader, or someone from the family? Just curious.

Linda Hall said...

Hi all, I'm photo #2 with my son, we were at a holiday volunteering event. :)

sandybrook said...

Hi Linda!

Sugar said...

Aww skimpy! Take a selfie and email it to Enty!

hairydawg said...

# 10 is Count Jerkula, in the middle

Kristin said...

@hairydawg Nice. Lol

urban chaos said...

Hahaha- you win the comment award hairy! Stranger things..

New Life and Attitude said...

It is awesome how many readers send in pics. And what an amazingly gorgeous group of readers we have!

Count Jerkula said...

HA! Good one HairyDawg.

Someone check Mooshki when she reads my comments. If it is white smoke coming from her ears, I'm the Pope of CDAN. If it is black smoke, then I'm not.

Meli said...

Reader #5 Niners all day every day Baby!!!

Meli said...

Reader #5 Niners all day every day Baby!!!

BlackCat14 said...

#5 - Niners FTW!!!!

Unknown said...

Nice pics, love the Niners gear #5!

Trashaddict said...

Reader #4, darling baby! Obviously a very intelligent child.

Sherry said...

Hairy you gave me the best laugh today. #5 your skin is enviable. #4 omg, that babeh is so beautiful. #2, bless you sweetie for giving your child a lovely foundation. Puts you at the top Linda. Everyone is wonderful. God bless you every one.

A Pyatt said...

Crap! I made it in and I didn't even get to enjoy it!! Too busy at work and totally forgot. I'm #7. Happy New Year to all...only 2nd time to post so go easy

Zeeky_Boogy_Doog said...

Darnit, HairyDawg! I was gonna joke that in photo 10, the reader is obviously the girl in the pink dress, but your joke was much better! Good job! :D

I don't know the reader's name, but the woman holding pink-dress girl is the reader. She and those two babies are in Photo 1 in the next set just above. Lovely family!

firebugDVM said...

That's exactly what I was thinking too