Tuesday, February 04, 2014

Blind Item #4

When your A list mostly television actress girlfriend finds you in bed with another woman for the umpteenth time and still is telling everyone how much she is looking forward to the wedding her boyfriend must feel he can do anything he wants and she won't leave him.

54 comments:

Cleodacat said...

Did the Kelly Cuckoo chick get married yet?

Violet said...

Sofia

Cleodacat said...

Kayley Cuoco

Rob Kardashian said...

Man these cheating blinds really hit home for me.
I think I'll go have a protein shake.

Bruce Jenner said...

Hi Rob!

Kri$ ... $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ said...

Rob, I know I don't say it often enough, but I'm so proud of you - what, with your own condo, your sock line doing so great, and your focus on the diet - you're just doing amazingly. I'm pleased you had the good sense to send Khloe packing. Mom x

Kim Kardashian said...

Don't worry, Rob. You'll find someone who's perfect for you someday!

Bruce Jenner said...

A few years ago, Brody was saying bros before hos. Or was that Khloe? Anyway, shake it off Rob and take care of yourself.

Kri$ ... $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ said...

You tell him Kimmy - you'll always be my favorite!

Renoblondee said...

Sofia is a good guess.

Rob Kardashian said...

Yeah, thanks you guys. I have a meeting about sock design this afternoon. I keep trying to tell them we don't need a meeting about sock design. They are socks and should be designed like the shape of a foot. They won't listen.

Www.agsocks.com

Karen said...

Agree with @Violet. Kaley Cuouco already got married.

sugarbread maker said...

Rob you should start a condom line too!!!!

Brody Jenner said...

We weren't even speaking a few years ago!

Bruce Jenner said...

Hey Rob, Brody and I are golfing later if you want to join us.

Sherry said...

Yawn...so bored of the invasion. Pretty soon it will be no one but them.

Bruce Jenner said...

Brody that is not true! Kris told me you changed your number on a weekly basis.

Brody Jenner said...

I knew she was the one to blame for our shitty relationship! So glad you finally separated!!

tara17 said...

Ditto Sherry. Thanks to those who post actual comments and interesting guesses. Sofia fits, but I consider her TV A-list.

Kri$ ... $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ said...

Sherry, honey - I'm all about INclusion, not EXclusion ... stop by my offices later and we'll have a glass of wine to make you feel better

Bruce Jenner said...

Brody, I'm glad we're okay now. Family first!

Single Man in Love with Love said...

How much of a dick lick must you be to create 5 different accounts to have an imaginary conversation with yourself? Perhaps you should really consider just killing yourself. Seriously...we'll wait.

Oh and N. Rivera (Glee) and Big Sean for the guess...

But seriously...kill yourself person behind the trolling...70 bags of H in your eye

Single Man in Love with Love said...
This comment has been removed by the author.
Single Man in Love with Love said...
This comment has been removed by the author.
Bruce Jenner said...

How about you quit triple posting?

LottaColada said...

I think Rob K should do sneakers to go with the socks.

Kim Kardashian said...

Rob's not allowed to do shoes. We have Kardashian Kollection shoes, and Kris made Rob sign a non-complete clause. That's why he can only do socks

aemish said...

Meee threee @Sherry + @Tara

Seven of Eleven said...

LOL @ Bruce Jenner.

Single Man, though you post infrequently, if I recall correctly, most people respond to your vitriol with "no wonder you're still single". Asking someone who's just being a troll on random message board to commit suicide? No wonder you're still single.

teresa crane said...

Not Kaley, she's already married.

Sophia and that loser she's engaged to - they keep breaking up and getting back together, so it is probably them.

T. E. Cuz said...

big sean and naya fit the clues

Violet said...

Apart from the fact that in no ones world is anyone from Glee A list.

rajahcat said...

I like the Sophia guess

sugarbread maker said...

I think sofia stays w/ him to keep him quiet. he has a lot of dirt on her. they had a lot of 3somes, orgys and did a ton of drugs, she is/was a drug dealer. he is probably blackmailing her to publicly stand by him and promote his onion crap as well as him, but she will NEVER MARRY HIM.

Frosty said...

I like the Sofia guess too.

Jennabean said...

Tab- rag , nik Ritchie new blog has a couple stories about nick loeb cheating so definitely Sofia

Renoblondee said...

Me four. Y'all do notice who's missing don't you? It's the same crew everytime. It's funny at first, but it becomes overkill.

Tina Mallette said...

Is it because the actress is also cheating but he's too busy cheating to notice?

Danielle Williams said...

I like the Sophia guess.
P.S. Next time Enty decides to do a month free of the Kartrashians, just do it with out announcing it. This Asshole is making me want to stay away from the site. BUT I WILL NOT!!! Everyone has a hater,lol

Mlgmay99 said...

Pls get these ranting Kardashian-wannabe's off this site. So tired or reading through your crap.

Sugar said...

Who is missing, Reno?

texas rose said...

I'm assuming Robs condom line would be called 'slimjims' or something like that.

Meg said...

Jennifer Love Hewitt. Is she still engaged to her baby daddy?

Naomi said...

sofia, you are the most beautiful sexy funny talented woman in the world. why put up with crap???

Sugar said...

HAHAHAH! Slip your dick into a slimjim Kondom!

Its just U said...

Who's yer one who recently got engaged even though her guy got someone else up the pole while they were 'on a break'? Not the first time he knocked someone up while he was with her.
My mind is drawing a blank on their names...

Anothergrayhare said...

I'm just wondering how one person is doing all this; I have enough trouble signing in and out of my two different Etsy shops to reply to emails, nevermind carrying on a conversation as 5 different people with 5 different accounts. And keeping a sense of humour while doing it. Kinda entertaining actually. Picturing them with a spreadsheet and all the info to keep it straight.

SueRH said...

Yup, JLH.

surfer said...

IJU - Dwayne Wade, the Miami Heat player?

Miss Kitty said...

Is there a damn moderator on this site?

Its just U said...

That's the one Surfer. My head was wrecked trying to think. I'm not very familiar with a lot of American Athletes.

Cee Kay said...

I think Sofia sticks with her man because she wants to. He's a royal douche who understands her needs.

Allis said...

Only slightly better than the foamy shit enema sex comments.

di butler said...

Sofia Vergarrrra and her sketchy dude. I think that guy is involved in drugs, money dirty dealing, and who knows what else.