Sunday, March 16, 2014

Blind Items Revealed

July 29, 2013

This B- list mostly movie actress who got her start doing other things and has been through every possible job in Hollywood had sex with this B- list actor from a very hit television show. No big deal except at the time the actor was involved with his co-star who is also a B- list actress. I have written about the fact that both of the actresses are friends and that the cheated on actress has no idea. Over the weekend though, the actress cheater got drunk and spilled to the cheated on actress saying it did not matter anyway since the couple had split. Plus, the guilt was killing the cheater. Any happy photos you saw of the night, were from way earlier in the evening.

 Julianne Hough/Ian Somerhalder/Nina Dobrev

33 comments:

TalksTooMuch said...

Eeeh, dating is hard y'all. Ian Somerwhathisface is hawt tho

Derek Harvey said...

*yawn*
Anyone seen the movie Pumpkin with Christina Ricci?! The strangest movie I have ever seen.
Anyone seen MV's new music video? What a load of shit..

Bacon Ranch said...

"Yeah um, so sorry you guuuuuuys broke up n stuff. But ya know I fucked him a few months ago right? But now you broke up so it is okay to tell you..right right aight

right? We're still besties, right?
Right? Do you wanna do a shot?"

sugarbread maker said...

Imeanitsnotlikeyourshowisstillonair!

LadyWawa said...

People who feel the need to confess a bad deed to clear their conscience are the most self absorbed people ever. Then again, if they weren't, they never would have done the bad deed in the first place, so ...

TalksTooMuch said...

You missed this part BR "it's just been so hard on meeeeeee and I just think you should know so I can feel better! Shot?"

Leekalicious said...

Someone in Hollywood felt GUILTY??? This truly may be news.

Seven of Eleven said...

In vino veritas, y'all.

canadachick said...

hey being a beard is hard a girl needs to get her some....and who could resist those eyes **swoon**

Discobitch said...

Boo fuckin hoo now where's our big reveal damnit?!

sandybrook said...

And she didn't even sign a contract to fuck him either. (Winder if he paid her anyway?)

sandybrook said...

Nice *wonder* thx for no help spelchek

TalksTooMuch said...

She's young yet, Leeky, she'll learn

Kristin (Wiglet) said...

No one else finds this dude frightening to look at?

fancyscreenname said...

I'm wondering if the guy and Co star were on the same page. Monogamy MUST b discussed and NOT assumed. Some times me let us just assume cause there is no hotter woman around that caught their fancy, YET.....

Noel said...

This would be easier to believe if Nina and Julianne weren't still close friends.

Renoblondee said...

I don't believe this. Those two are still bff's.

Count Jerkula said...

Hough is a tramp w/ no morals. I love it.

Bunni said...

Dobrev must have gotten over it quickly, because she was dating Derek Hough soon after.

rajahcat said...

yeay I got this one!

esseva said...

Beautifully said

LogDog said...

You think he bit her?

LowKey said...

@Kristen, I think he has amazing eyes, but the rest of his face is all sorts of wrong.

Kristin (Wiglet) said...

@LowKey, is it the eyebrow action that makes him look so villainess?

NaughtyNurse said...

Kristen…frightening? Hellz no! I lurv me some Ian Somerholder!!!

LowKey said...

@Kristen, his face has all these weird angles... Cheekbones and jawlines everywhere and too much of both.

Looziana Magnolia said...

I think he always looks like there is a bad smell in the room.

Epiphany said...

This is weird. I think they some odd bearding circle going because the BFFs spent thanksgiving together . I suspect they are the ones really dating

PJ said...

Well, as of 6 weeks ago (long after this original, pre-reveal post was written) they were both still posting pics on their social media accounts smiling, laughing and calling each offer "best friends" so either 1. This never happened, 2. It happened but maybe after Nina and Ian were already 'officially' finished but there was still a little grey area and Nina quickly got over it (or never cared), or 3. It did happen as Enty is claiming but it turned out to be a classic, super unfortunate case of "Completely blame the former significant other while choosing to turn a blind eye to your supposed BEST FRIEND's disgusting behavior." I'd bank most on #2. Seems to make the most sense.
(Though to me that would STILL be seriously questionable "friend" behavior that would end a friendship.)

sugarbread maker said...

this was written when julianne/nina were in miam after ian had dumped nina for wanting a commitment and being too clingy. I am not looking for Miami photos from last summer but that's where it's from. nina was so pissed at ian. they probably thought girls first. ian sucks.

Mary said...

She's dating Brooks Laich from the Washington Captials now. He's a decent guy, so hope she doesn't ruin him!

Jeri said...

Hate Ho / Love Nina. Vampire Diaries is a good show, it was better in the earlier years but still good.

and Kate Hudson is with Derek the ho... yeah right, if so, she's dumber than I thought or doesn't care where her good time comes from.

Jeri said...

Kate was a good dancer in Glee, that's probably when she HIRED Derek to TRAIN her.