Thursday, May 29, 2014

This Ad Is Actually Real

26 comments:

Kno Won Uno said...

That's a lot of percent!

Lady Heisenberg said...

Every time I see Aoki I think of this... A gem even though it was a hoax
Oh and I call not it today.

Seven of Eleven said...

I got 13 seconds for the team.

"It's making me dry just thinking about it!" Holly cheers.

Procrastibator said...

Actually reel

Violet said...

I took it all the way up to the bidet shot. Does anyone actually ever use a bidet? Odd invention.

Kno Won Uno said...

Bidets are fan-damn-tastic.

Riven said...

I got as far as some balls pissing on a cell phone before I died from second hand embarrassment. Thanks.

Froggy England said...

Actually my daughter keeps breaking her apple products,,,iPod being the latest, I might get the smash proof one at the end:-))

Tongue N. Cheek said...

I now understand why y'all are always calling "not it". Good lord.

Riven said...

I feel like I just participated in a CDAN rite of passage. Burning Man 2011 did not prepare me for this.

Cocoa said...

Isn't Cindy a trooper for taking a cake in the face (cause that always happens when I'm holding my phone) and having green goop dropped on her in a joke fail? I want a 100% guarantee that I can drop my phone in a toilet and it will still work, or I'm not even gonna try "Liquipel". Also, if I open a cupboard door and a can of carbonated water falls out, bursts open and water enters the little port on the bottom of my phone, what then?

TalksTooMuch said...

Huh. Hey Cocoa!

Paint Chips said...

She has freakishly long arms.

Seven of Eleven said...

@Riven, yup! Here's your class ring and plastic bag! :D

Cocoa!! We were about to send out a signal for you and Leeky!

TalksTooMuch said...

Oop, I meant to say, I heard from Leeky, she should be back on the weekend! Yay for prodigal commenters returning!

Riven said...

@Seven yes!! I always wanted to sit at this table. Lunch period is gonna be awesome now. :D

Gayeld said...

*hanging head in shame* I actually thought it was kind of funny.

Sherry said...

Well after these reviews Imma watch this bitch.

Kristin (Wiglet) said...

Watch the shit outta it, Sherry!

Hey Cocoa!!

Sherry said...

I think the Opster knows the people who invented this or something like it. He was talking about how this guy showed him something extremely similar and I was marveling at the technology.

And I thought it was funny too!

Cocoa said...

Hey all! No need for a search party. Glad to hear Leeky will be back too.
:-))
Good luck, makers of Liquipel!

PJ said...

God I LOVE this �� They're obviously taking every laughably insane and over-the-top thing about real info-mercials, making them only slightly more outrageous (Steve's even gotten the quintessential orange t-shirt right), and the whole thing is comedy gold!

Renoblondee said...

That was funny! LOL

B626 said...

Wish all commercials were this entertaining

Kat has left the building said...

I couldn't watch past 15 seconds, but is this the liquid or spray you can put on a cell phone and it's water resistant or was it just a joke If so I've been waiting for this to go public, what a cool product!

CanadianMiss said...

I'll admit. I watched. I laughed. I'll show myself out...