Saturday, December 09, 2017

Blind Items Revealed #1

October 24, 2017

After getting hammered in the press, these two A+ list mostly movie actors came up with a statement they have been sharing when asked about Harvey. At least one of them better hope some video of him at a party with Harvey doesn't come out or his story will go to crap. I think that is why his best friend who has swung and missed at several statements has been so on edge as of late.

Ben Affleck/Matt Damon

13 comments:

Sara Brown said...

They always seemed like the type. Ben Affleck never sat with me "correctly" for some reason. Same with Matt Damon.

Cherry Coleman said...

@Sara, so true Ben can't hide it at all. Matt is a pro.

Itttt said...

Rarely has there been a more accurate portrayal of a celebrity...

https://youtu.be/gnPWJOJYVKc

AIP said...

Oh Maaaaaaat Daaaaaaamon (sorry, can’t not do the Team America voice)

kristaylor6663 said...

Well looks like after flashpoint, Batfleck is flying away. That is if this video don't come out and stop his last outing!

Rafael said...
This comment has been removed by the author.
Rafael said...

Is this the video with a 13yrs from another Blind?

Maude Labowski said...

I've said it before and I'll say it again...
Ben peaked in "Voyage Of The Mimi"

Lissette said...

@maudelabowski OMG! I thought I was the only one who knew about that! LOL

jeol said...

the blind about the st charles avenue house is still interesting to me.The blind have 350 comments so I can not be the only one.
Can someone please solve it.
Is it a social club like the Pickwick or Boston club.
Nicholas Cages old la laurie mansion that is newly renovated by some rich guy.Is it some mafia owned place.Some where that you can rent private rooms at a restaurant.And has been in a ncis new orleans scene.
Ben likes to gamble and Harvey likes to eat haha...
By the way new orleans is a very beautiful city.
So merry christmas everyone from sweden.

Normal. Yes indeed. said...

He was also in this after school special about steroid abuse. Trying way too hard as he is prone to. Ben Affleck needs acting school. He must have ducked off Harvey like a Hoover to get in the movies.

LizOz said...

Bring em all down

Cinabun said...

Yeah either that or *something* but idk what that'd be ;)

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days