Thursday, June 05, 2014

Blind Item #4

Apparently neither reality star "author" of the book they are currently selling has actually read their own book. One was asked a question about a portion of the book and was lost for words about what the person was talking about. The person had to show them in the book the pages they were referring too.

53 comments:

Riven said...

Kate Gosselin?

Clubber Wang said...

Snooki and JWoww

LottaColada said...

Kendall and Kylie

Gaby said...

Jennerd

Kristin (Wiglet) said...

Jenners

Kno Won Uno said...

Yep, the K Jenners. They're everywhere today with their "book".

Danielle Williams said...

Kendall & Kylie

Violet said...

Is there actually a market for a book by Snooki and Jwoww? TTM that's a definite one for book club.

Zeeky_Boogy_Doog said...

To be fair, reality stars haven't learned to read.

Riven said...
This comment has been removed by the author.
Steampunk Jazz said...

I'm flabbergasted =-O they didn't read the proofs?

sugarbread maker said...

kendall and kylie can't read how they gonna write??
it's aboot 2 girls surviving in a dystopian society?? huh??
they would have been better off writing some girl teen shit about boys and fashion and self esteem.. stuff they know nothing aboot either but still

rajahcat said...

they all have used their limited abilities to their best advantage-no?

rajahcat said...
This comment has been removed by the author.
N. Twinkie said...

Kendall and Kylie. Two hours a day of homeschooling put to good use.

skippy said...

K&K. Amazon gave it a 0ne star rating Probably for the cover.

Tongue N. Cheek said...

Maybe next up for Book club?

derek harvey said...

It is some Hunger Games crap. Kendall cant even read good!

Habibti said...

UGh! First the Kardashians and now the Jenners. Will this pain never stop?!!!!!

Chris J said...

They are literary geniuses. OF ALL TIME!!!!!

Riven said...

I don't understand what audience they are aiming for. Anyone who's seen them even once on that stupid show can tell pretty fast that just 2 monkeys with a typewriter could turn out more intelligent and interesting work than Kendall and Kylie.

Also nice plastic surgery there girls. And by nice I mean Kylie I can still see your face so you got robbed by the surgeon.

Molls said...

Those two uneducated Jenner girls whose names begin with K. I'm curious why the real author would agree to write this book, and let these two idiots put their names on it. Do ghost writers make that much money?

Renoblondee said...

I see on my FB feed that a couple of my 17 year old daughter's friends are obsessed with the K's. Thankfully my girl is a born cynic like me. LOL

Nutty_Flavor said...

Naomi Campbell did the same thing in the 1990s. She 'wrote' a novel called Swan. When questioned about it, it was clear that she not only had not written it, but had not read it.

LottaColada said...

@Chris J- if you wanted me to read that in Kanye's voice, you've succeeded lol

Heather said...

PMK's youngest...

Frufra said...

Again with the despicable parenting! There are so many people I'd like to slap.

Heather said...

BWAHAHA...you too @LottaColada...

QueenAnne Guido said...

Back door Farrah.

airhead said...

Obvious Jenner's since one can barely read

Haywood Jablomee said...

So one of these chicks is banging Will Smith's son? Not gay like his dad I guess.

Harry Knuckles said...

Kylie and Kendall .... Kydall or Kenlie?

Imma gonna go with Kydall.

Kydall don't read good so probably don't write good to so them.

Frufra said...

How do y'all know that one of the gals can't read very well? Is that an actual plot point of some show they're on? Help me Rhonda. It's worse than I thought.

Harry Knuckles said...

Frufra, Kendall was presenting at an awards show last week and messed up the words on the teleprompter. She turned to the audience and said something like "I don't read good".

Sunshine said...

What the fuck happened to Bruce?

Frufra said...

JFC. God forbid these Hwood kids stay in school and learn a thing or two. Gotta get them out on the ho stroll ASAP, I guess. Momma needs a boob lift and more fancy sunglasses.

Wen said...

The illiterate Jenner pigs. POS PMK and Ms. Bruce must be so proud. I guess they will make $$ with the mentality that sex sells. They duns be need no edumacation.

Seven of Eleven said...

How is it a blind when it's a news article?

parissucksliterally said...

The Jenner Morons.

meme deemed said...

Sounds about right up the alley of Kardslutshian grade 2 literacy level. Did the Suki-Monster take a look? Oh yeah - she can't read yet either.

JSierra said...

We've got some really accomplished readers in the Amazon reviews, "Friend passed it on to me. The absolute worst book I've ever read. I've read over 325 books. " Damn girl, calm down with all that reading!

This is a pretty accurate description: "I really think that the ghost writer just slammed her head against the keyboard and came up with this crap."

texas rose said...

Those two 'celeb home schooled' morons probably can barely read let alone write a book.

Ari said...

I detest that family, I really do

MISCH said...

The K-ho girls…they "wrote" a YA classic

Tigercat said...

@Riven and @Molls Sadly, much of book marketing today tries to parlay celebrity or public awareness and turn it into a product that sells purely on that.

In this case, someone thought tweens and young adults like Kendall and Kylie AND they like dystopian futuristic fantasies involving young protagonists. Boom.

The Jenner girls will make money off of their licensing/book deal. For the ghost writer it's a gig that pays, probably not all that well.

To quote Bill the Cat, "ACK!!!"

keri-jade said...

+1

keri-jade said...
This comment has been removed by the author.
aemish said...

I'm going with the Jenners guess because one of them said on live tv she's not a good reader

trixa25 said...

ugh Kendall and the other Jenner

Seven of Eleven said...

They need to go to THIS SCHOOL!!

WritergirlinLa said...

I'm educated and I'm an author. Very hard to get my stuff read and seen. They are uneducated kids who had a ghost writer write and they don't even know what their novel is about!!! Makes me insane!!!!!! Running out to get a sex tape and a reality show so I can get my next book published. Geeezzzzzzzz!!!!!

Krissie said...

I doubt any celebrities read any books they "write".

I knew someone who was a ghost-writer for a woman. The woman wasn't famous, but she was very rich and she thought it would impress the people in her circle if she was an "author". She even held a little book party after she "finished" the book and i think she signed autographs for her friends too. What a total sham and you'd think the woman would be embarrassed but I guess not. As for the ghost writer, she said she didn't care about any of that, she got paid and that's what mattered.

Chris J said...

I was successful in my goal��