Sunday, August 24, 2014

Blind Items Revealed

February 17, 2014

This former A list rapper and now just an interesting name that had a big gig this past weekend went to what he thought was a strip club. It was more burlesque though and when there was no nudity and told there were no lap dances he actually quoted Michael K and said that was some Benjamin Buttons s**t and walked out.

Busta Rhymes

17 comments:

Lady Heisenberg said...

@Di butler FTW!!!

QueenAnne Guido said...

Me want lappie.

Now I kinda like him.

Would he have settled for a motor boat?

derek harvey said...

I thought he was gay
and I don't get it---like Mike K from D listed? and how is that related to Benjamin Buttons?

FrenchGirl said...

??? I don't understand the reference

Lady Heisenberg said...

Oh my bad, victory actually goes to Hollywood dime! Mah boooooo
Ya got this like a champ!!!

Lady Heisenberg said...

Busta was either saying the club was super weak and old school, like he teleported back to the 1800s, or that the dancers may be 21 but look/act more like 12. I think the former is more likely. I love a good riddle!

jane3113 said...

Or that it just didn't make any sense

Bacon Ranch said...

That is easily one of the funniest quotes ever (and why I don't automatically cringe when I see the name Kanye).
Of all the ways he could have thrown a priss fit he had to be all funny and shit about the PS.
THEN HE MARRIES KIM.

...Not sure where Busta was going with it, though. Where do burlesque dancers fit in with a guy who happens to age backwards?

All Lace no Leather said...

Michael K wrote an article for dlisted, which quoted Kanye as saying "damn, that's some Benjamin Button shit". It was in reference to having gray in his beard and looking old (30ish) on the cover of Vibe.

Bacon Ranch said...

http://dlisted.com/2009/01/09/daaaaaaaamn-this-is-some-benjamin-buttons-shit/

Sincerely,Your Friend said...

Ohhhh. So Busta Rhymes, with a basically busted career, called the burlesque dancers busted up - old.

That's poetic.

Funny, that's probably what the 4 people who went to his show, earlier that night, said.

auntliddy said...

Generally not a fan of rap crap blinds either.

texas rose said...

I'm with Busta on this one- that would suck!!

Yoj said...

*sigh* There's no appreciation for culture anymore.

selenakyle said...

Michael K says something is "some BB shit" if the age of the person in question appears to be, well...in question!

One example was when Ali Lohan had some work done, and started looking old as shit a couple years ago.

Lady Heisenberg said...

Yup. He doesn't want to see no burlesque in New Orleans. He should e visited the Bada Bing instead

Cecily said...

Everyone should regularly quote Michael K.