Saturday, November 30, 2013

Blind Items Revealed

October 24, 2008

#1 - Jackass - This foreign born B list film star who was shooting for A list before he started losing his hair and his box office mojo is apparently extremely sensitive about his hair. How much? Well, he was buying a suit a few weeks ago and the salesperson suggested a hat because he thought it would go well the suit. Our actor took it the wrong way though and took a good five minutes to yell at the offending salesperson before throwing the suit on the floor and kicking it around a little and then walking out the door.

Jude Law

32 comments:

Renoblondee said...

Lol. Dumbass

Meanie Rhysie said...

So, he's a little sensitive?

Sheesh. Lighten the fuck up, dude!

Johnny said...

Already revealed.

Bacon Ranch said...

If I was his hair, I would have left him too.

Zelda Zonk Garde said...

Yup.

Ascari789 said...

The poor sales assistant

Unknown said...

just because he looks like charlie brown now he shouldn't take it out on others.

Crystal said...

I never understand why balding celebs don't just use propecia

Bangagong said...

@Crystal Or the English royal family, for that matter

Kels said...

Lol!

Brenda L said...

He could afford a hair transplant....some of those look pretty good these days.

The Real Dragon said...

Still Would!

Johnny said...

I find balding men to be very atttactive.

Balding jackasses are not.

fancyscreenname said...

@Bacon...

((Slow clap))

That....was....awesome

G said...

Propecia doesn't work for everyone and not all men have enough donor hair for a transplant.

timebob said...

funny he was wearing hats all over the place for awhile before he just gave up and started free balding that head of his.

I gotta admit I would of laughed in his face if he had a tantrum on me like that. And promptly fired, no doubt. But would of been well worth it.

Tina Mallette said...

He was wearing hats recently when promoting his latest movie Dom Hemingway which we'll be lucky to see at any theatre. Opened in UK quietly coming to US in Spring. He gets very naked in this one and plays a rather vile profane character.

msgirl said...

Anyone who doubts bald men can be sexy need to look no further than Patrick Stewart.

Brenda L said...

I'll donate some of my hair to him! Shit, all he has to do is Twitter a request and eveyone would be on it. He'd have a full blown afro of hodge-podge donated hair when it was all over with!

Brenda L said...

If Ben Affleck can do it, Jude Law should have no problems.

auntliddy said...

Idiot! Who are u fooling? It is what it is, if u losing hair, we can all see. Temper tantrum at his age! Really!

Prolonged Exposure said...

The guy looks like a total inbred twink bloke anyway, so his hair isn't the only thing corroding his mind.

TalksTooMuch said...

I actually feel a bit sorry for him; I imagine it's hard for dudes, and sometimes they can't do anything about it. Since his livelihood depends on him being attractive (since I don't think he can act, right?) he must have been feeling a lot of pressure. He'll feel better once he embraces it. Like Patrick Yummy Stewart. I bet the clerk ate out for a week on that story. Sometimes you gotta realise that the customer's shite is just that: theirs.

__-__=__ said...

Patrick Stewart is bald, which I find sexy. It's the balding where guys have patches, like Jude, that look funny to me. Just shave it, FFS.

av control said...

yeah. sure. whatever. lol...

Hegg said...

He's such an underrated actor, though.
I really enjoy his acting.
I never cared if a guy has hair or not.

Sherry said...

Double yup on the reveal.

Sherry said...

Yes equation! Patrick Stewart is so dead sexy! And if it bothers you, go bald on your own terms and shave your head.

lutefisk said...

He seems to have had a hair transplant back in 2012. I don't think the extra hair has been much of a help to his career.

Jenn said...

Vin Diesel and Jason Stratham, both shave their heads because their going bald and look better for it. As does Bruce Willis, despite his crappy attitude.

I do like Jude's acting. He's weird though.

Debutante said...

A male friend of mine did the Bosley method about 5 years ago. AMAZING ! That Sh*t works ! Not cheap, but worth it. If i was a man losing my hair, def the way to go. I'm sure Jude Law can afford Bosley !

Anna Katherine Nonymous said...

My Dad's bald and he gets a TON of play. He's literally a playboy, just has a rotation of women he dates that chase him around. He doesn't want anything serious and is really up front about it, but do you think that makes them want him less? Baldness is not a determination if a guy is attractive or not. Charisma, character, confidence, dressing, style, walk, intelligence, etc. are way more important imo.