Saturday, February 01, 2014

Blind Items Revealed

October 16, 2013

This former A+list mostly movie actor is now an A lister. Probably always will be despite being an a-hole. Anyway he has this creepy thing where h likes to dress as Satan and roleplay with the teenagers and porn stars he brings home.

Mel Gibson

40 comments:

Count Jerkula said...

Get it, Bro. You got the money and no ring on your finger, live it up.

Lord Disick said...

I dressed up as Bruce. Nothing wrong with that.

Sherry said...

I had such a crush on him for years. Sad to see what living an insular life in H'wd will do to a soul. No wonder Robin ditched his ass.

Speaking of does anyone know what happened to her and all their chirrens? Any in the industry?

fontlover said...

He's an asshole but I gotta admire him for refusing to accept other people's ideas of happiness for him, as if there's a one size fits all t-shirt standard for happiness.

Renoblondee said...

@Sherry I did too. He was so beautiful.

TalksTooMuch said...

I never liked Mel Gibson, but I can't shame him for having consensual fun times in his own dang home.

Violet said...

How exactly do you dress as Satan? A couple of horns and a black and red cape? I'm not sure I could keep from laughing.

Squeezebox said...

See, when you run your own church, you're allowed to break its commandments. It's no sin when you make the rules!

Merlin D. Bear said...

As strange as it sounds, it's actually kind of psychologically valid... since he was raised in that hyper-Catholic splinter group, it's logical that he would view something like sex as "evil", so to take control, he becomes the embodiment of evil.
Oh heavenly mother of God, I've just come to Mel Gibson's defense.
Someone shoot me now.

hollywood dime said...

I'd be more freaked out if he dressed up like Jesus.

Sunny said...

Did the hookers role play as The Church Lady?

gr8p said...

*smh* mad as a fucking hatter

sandybrook said...

Id like to dress up as an SS Agent and put him in a jail cell with no key or alcohol.

surfer said...

"with the teenagers and porn stars he brings home."

Teenagers? Sounds like a reveal to me.

KhloeK said...

Da fuq Mel? You needs to find Jesus.

fancyscreenname said...

I'm ashamed that this intrigues me

Steampunk Jazz said...

@ melon, sounds valid to me..He's got to know he's lost it. The thing I remember most ( just before I got sober) was the real feeling that I had split into 3 personalities, 1evil and a possession of the devil in an amoral void, 1 ineffective and unable to deal with Anything and 1facade that the other two used to deal with others... It sounds like Mel has given in to the devil.
Get sober Mel, pull yourself together... :-(

auntliddy said...

Wtf happened to him? He was always off kilter, but last 8 years or so really crashing spectacularly. Maybe booze has given him brain damage. Mb cant get sober because then demons too loud. I think his uber conservative, holocaust denyer father did a number on his head. I think Mel has a goid heart, but beaucoup demons to wrassle.

Sherry said...

LOL Sandy!

Sean said...

I think we all need to see video of this. This sounds awesome.

Monica said...

Yes, hahaha, agreed! Does he paint his face red too and wear a tail?

califblondy said...

He was so hot with Michelle Pfeiffer in Tequila Sunrise. Now he's just creepy.

teresa crane said...

@Violet HAHAHA can you even imagine?

Miss Kitty said...

Mel, you don't gotta to dress as Satan. You ARE Satan.

__-__=__ said...

Understand Merlin. Getting my gun. Good info though. Thanks.

lazyday603 said...

Gotta have something to talk about in confession.

anon said...

So like what age teenagers? 19 year old teenagers or 15 year old teenagers? Big diff. Still an asshole.

Zeeky_Boogy_Doog said...

The only thing that would make this more hilarious is if he punctuated his sentences with Ned Flanders-speak diddlies and howdy-hos!

Oopsy_Daisy said...

http://mobile.nytimes.com/blogs/kristof/2014/02/01/an-open-letter-from-dylan-farrow/

Count Jerkula said...

Disturbing read, but worth it, Oopsy. Thank you.

I have a handful of questions I'd like to ask, but they would be really creepy and no one reading would have the answers, but I will ask this:

Don't chicks of every age hate the thumb/fingers in the mouth move?



TalksTooMuch said...

Nope

fontlover said...

Better than fingers and thumbs in other areas where they don't belong.

Count Jerkula said...

@TTM: Well then I'm going to have to add it to my repertoire. I've fish hooked a broad a couple times, but she never gave an opinion on it one way or another.

@Fontlover: After reading some of these blinds about you and your friend in France, I'da figured you didn't have any off limits areas.

fontlover said...

My friend in France? I don't know WTF you're talking about, I have a lot of friends in France. Yeah, no off limits areas because no one denies us access. #JEALOUS #HATERS #PARISWEDDING #STUPIDINNUENDO

Unknown said...

He will do the satan outfit, sprinkle some sugar around his tits and then proceed riding the hooker, screaming something like freedom. or hitting them with his shoulder to get it back in place.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
SrslyMike said...

YGBSM. Seriously, I laughed so hard I cried, this one can't be real, it's just too absurd, even for Mad Mel!

caydian said...

Could be an Entern misspelling...maybe he dresses as Santa.

babyarcim said...
This comment has been removed by the author.
luciferianblues said...

this is kind of great