Friday, September 26, 2008

Daily Mirror Blind Item

Which star famous for her shapely rear has a phobia of bottoms - even though hers has made her famous? We hear the babe is even considering a butt reduction.

23 comments:

Amber said...

lol oh whoooo could it beeeeeeee??

MontanaMarriott said...

lolol not J to the Lo???

selenakyle said...

Definitely not Kardashian. Hers is going to melt off if she stays on DWTS very long.

selenakyle said...

...who BTW can't dance for shit. But she might get better if she opens up a little like Jenny Garth finally did.

Harriet Hellfire said...

I wouldn't call Kim Kardashian a star. J-LO or Beyonce maybe.

Mr. Brightside said...

Kim Kardashian. Her butt made her a star. J-Lo at least sang and wrote that infamous green dress open in the front and dated P Diddy.

Cheryl said...

I'm going with JLo. Beyonce seems to actually celebrate having a badonkadonk, where JLo gets annoyed when it's photographed and claimed that it was padded for her role as Selena. There was a rumor a while ago that she has had it lipo'd.

KK isn't a star and without her butt no one would pay attention to her at all.

kris said...

kk isn't a star and her ass is certainly NOT what made her famous.

selenakyle said...

OT--
Anyone see X-17's pix of XTina after the VMAs?

Jesus christ monkey balls, that can't be her.

Also--they're saying DJ AM is out of the hospital!

I'm praying for Travis. I would love to squeeze him, he's so cute.

I hope they both heal physically, and spiritually for the loss of their friends.

dragonphly said...

Kate Beckinsale

Made famous due to her full latex body suit in Underworld.

Proof that she hates her rear (not that i normally consider fox news as proof, but for this it works)

http://www.foxnews.com/story/0,2933,367258,00.html

jennamaria said...

kelly brooke?

won't kardishan - nobody knows her here in blighty.

Molly said...

jennamaria, are you sure? cuz i'm pretty sure when kim kardashian stands on the east coast facing california, her ass reaches across the pond and hits some of the people in the u.k.

bionic bunny! said...

wasn't jlo that whole "junk in the trunk" thing? and is she a "babe"?

btw, anybody remember when trey parker and matt stone went to the oscars and one of them wore a copy of her green dress? oh, that was classic!!

Molly said...

omg bionic, i remember that! the green low cut dress split up to the wazoo. that was so funny!!

Phil said...

Kylie Minogue. It is the Daily Mirror, after all.

grandmastermargot said...

jessica biel!

Beth said...

My first thought was Kylie, but there's not much to reduce. I would probably go with JLo.

Is Kim really considered a star anywhere?

Jerry said...

Tammy Widette.

Obscure 70's reference. My sympathies if you missed it first time around.

Molly said...

lmao@jerry....i got it!

i said...

Sorry to break it to you guys but Beyonce wears butt pads. Proof is the old Destiny's Child videos and also the "We Are A Family" scene in Dreamgirls early in the movie. She has no booty. I love her but that's the truth.

Mooshki said...

Kate Beckinsale sure seems to be a good fit personality-wise. She is so uptight.

I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung

slappywhyte said...

jlo or kim kardash ... jlo gotta be

bionic bunny! said...

mooshki! i haven't heard that in so long! lol!