Friday, April 26, 2013

Jason Aldean & Wife Separate

Just a few months after assuring the world that everything was fine in their marriage despite Jason Aldean being spotted in a club making out with American Idol reject Brittany Kerr. Previously when the scandal hit, Jason and his wife made joint television appearances and appeared to have put it all behind them. Then, she probably found out about all the others. The pair actually split in January.

38 comments:

VIPblonde said...

The pair actually split in January....Jones, that is!

Jennifer said...

She is not very attractive....

Cathy said...

I think she's pretty, but he is NOT attractive. WTF is that facial hair situation he's got?

FSP said...

Which one of you Enties dropped the ball this morning?

Cathy said...

Maybe I'm extra critical of cheaters, but how could someone make out with this guy without feeling like they're eating a vagina? The whole pubic-shaped beard just grosses me out.

ethorne said...

VIP- But who's the father?

LottaColada said...

Zing!

ethorne said...

She would be attractive without the 15 lbs. of makeup. There is no helping his creepy looking ass though.

ethorne said...

Someone lost their bonus.

VIPblonde said...

@ethorne Dun Dun Duuuuun!

NomNom83 said...

So Aldean's the answer to some (all?) of those blinds? Does this mean Blake is actually (mostly) faithful?

Lucas said...

Nah, clicks from people waiting for posts pay just as much as clicks from people reading posts.

La Descarada said...

I just can't with his face. He looks like a stuck pig.

AKM said...

Blech. He is NOT even cute.

La Descarada said...

And that damn botched nose job of his...

Sarah said...

Yeah but she's a country girl. When I lived in Tennessee even the checkout girls at the Piggly Wiggly had on their best wig and pageant makeup every day.

Sarah said...

He looks like he has to poop

Topper Madison said...

I think she looks cute, and it's refreshing how she doesn't look like every other blonde celebrity wife out there. Also, she looks like a gal who ain't going to take any crap, so I suspect he's in deep doodoo and has been for some time.

kriss_t said...

I think he's a piece of crap, and I hope his wife bitch slaps the hell out his wallet...
That being said, I love his music, and am going to his concert in the fall. I feel a little redeemed in going, with the hope she gets half of the proceeds he makes from our tickets.

Karen said...

I feel bad for her. I think they were married for several years before he got famous and maybe he didn't cheat on her then.

My fiance is in a band and early on when we started dating I told him that I didn't want them to EVER get famous--not that I had to worry. They're not that good.

texas rose said...

Wow - celebrity couple splits and cheating involved- shocker!!

LottaColada said...

Oooh Lucas, you so smart.

JoElla said...

I don't know if I know his music, but.. he looks pretty much like every other douchey country singer who thinks he's hot shit in a band.. only difference is, he made it to the big time.

Not all are douchey, but working on Northside many many moons ago.. I have seen my fair share of the douchey type.

CrazyCatLady said...

Who?

Cee Kay said...

@Nom no, Blake is still a dog. I don't think that last blind about two more women coming forward is about this, my money's still on Blake.

lostathome said...

If some of you think she's ugly I'm assuming you're gracing the covers of magazines on a weekly basis so we can all revel in your beauty.

Glitter said...

His looks turn my stomach.

JoElla said...

LMAO @lostathome! So very true.

Izzie said...

I don't see anyone saying she's unattractive (too much makeup, tho), but lots dropping the douche bomb on the cheater.

@Karen, bahaha!

Anna Nonymous said...

Interesting how you can see it all pretty clearly in that picture. Which I'm sure isn't really a coincidence. I love photo assumption. Let's see: On the left, we have a complete douchebag. On the right we have a nice girl, who seems nice, feels good about herself and how she moves in the world, trying a little hard, but still. While he, looks like a douchey jerk, who's full of himself, and has a minimal awareness of anyone but himself and his wishes. Note the vacant, glazed, yet narrowed, simple expression to the eyes. And he doesn't even care enough, or isn't comfortable with himself enough to attempt a smile.

Cindy said...

Geez Enty, you can post this garbage country singer, but no tribute to George Jones? tsk tsk.

KPeony said...

They have a very early 2000's look

Unknown said...

If you read any of the interviews with him over the years, it's always been apparent he was an ass to her. He either never mentions her, mentions her only in some grudging way, or does something crappy like talk about buying her a ring but bitch about what it cost him. He generally only talks about their kids. I'm betting her life with him has sucked for a long time. They were high school sweethearts, so no pre-nup probably. I hope she cleans him out and goes on to have a decent life.

MissMatador said...

Sounds like the answer to a blind item a fewcdays ago.

Ashlea said...

Aldeen is sporting some spectacular coke bloat. Blecccchhhh. To the wife; take the money a run hunny, you're better off!

DixieTheNoble82 said...

Lol @Karen.

Sherry said...

Well she kind of looks like me (without the red hair) so Imma say she's gorgeous..LOL!

Yup, mama's gonna get a big pay out and I bet she deserves it. He's such a cheatin' dog.

warmislandsun said...

He looks like Chaz Bono.