Friday, October 20, 2017

Random Photos Part Two

Eric Bana spending some time at home in Australia.
Dakota Fanning loves on her boyfriend at a hockey game.
When you are 80 and a legend, you get to say
"F**k it. It's donut time."
Katie Holmes and her new hairstyle going through airport security.
Kate Hudson and a British wall tapestry.
Kirsten Stewart donating supplies to a food kitchen. Nice.

14 comments:

sandybrook said...

Damn Jack totally fucked up, his shirt unbuttoned fat as a hog, has ZERO f*cks left to give.

Amartel said...

Very messy.

Mila said...

Jack Nicholson not giving AF is my spirit animal. Katie Holmes should have left her hair long. I thought KStew was Robert Pattinson at first glance!

Dianita said...

Katie Holmes is so homely, never understood how anyone can find her attractive. weird body shape too. Love jack!

Guesser said...

Show a woman with her belly out,5 pounds overweight, the comments are completely different. I won't fat shame, just cover it up Jack!

Wendy said...

I was just gonna say the same thing, guesser! Women can't get away with it like men can apparently.

Jx-Noelle said...

I like Kate Hudson’s hair short, wasn’t much of a fan of her before but this makes me like her somehow.

luckythewondercat said...

Wonder if Jack's name will come up in the HG drama.

Lon Spector said...

Are there really people live Ray Donovan in Hollywood? Has Harvey Weinstien
made use of them?

AngryLiberalKTS. said...

Smiley Jack is another Hollywood serial sexual assaulter. Can't pick and choose cuz you like their movies.

auntliddy said...

Agree!

auntliddy said...

Yup, and show me the sitcom where the fat sloppy lazy woman has this great looking guy for a husband.

AprilInParis said...

I agree 100% with both @auntliddy and @Guesser - the nicest thing I can say about that pic is that he looks sloppy as hell.
Eric Bana will forever be zaddy after playing Nero in the Star Trek reboot - something about his interpretation of an American accent that I find sexy.
I LOVE Kate Hudson's dress and her new styling to compliment her hair.

AprilInParis said...

I forgot to co-sign @sandybrook's comment. LOL!

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days