Monday, October 30, 2017

Blind Items Revealed #5 - Mr. X

June 20, 2014

Which A+ list actor who's always been vague on his sexuality recently paid off a Russian tabloid after they interviewed a barely legal rentboy who blabbed about their one-night stand?

Kevin Spacey

10 comments:

M Styles said...

Not a big deal since he was LEGAL and everyone has known KS was gay since, forever.
But I do questing Mr. S's trips to Europe where age limits are younger as he has been photographed getting handy with some very young looking dudes in Europe over the years...

Rinky said...

It tells you a lot about a person of any sexuality when even in middle-age, their preferred sexual partners are a)bought and sold or b)barely out of childhood, even if 'legal' (which can be 12-14 in some countries, btw). Basically something is way, way off with any person whose preference even in their 50s is teenagers. Something is stuck with them, mentally, emotionally and often, in a dar place. Who wants a teenager? Someone so insecure and empty they need the innocence and naivety of a teen to make them feel powerful.

FlirtyChick74 said...

Yeah, it's super weird. Stephen Frye comes to mind. Don't they feel grossed the fuck out or just horribly sad? And what do you talk about?

longtimereader said...

It's not that he is gay and likes twinks, it's underage boys and the use of force that makes him disgusting.

zerooptions said...

Is this what really happened in London to 'ol kevin?
https://www.queerty.com/the-truth-about-kevin-spaceys-attack-20070913

Rinky said...

@flirtychick - yep. Fry looks like his partner's grandad, ffs. His partner also has this slightly nauseauos look about him in every photo with Fry. I can't imagine that relationship being a thing if it weren't for Fry's money and connections all over the British establishment. It's no better than some fat old fart having relationships with beautiful girls young enough to be his daughter. we all know it ain't kosher. Same lack of character involved. Sad old men.

BlissBoo said...

I +1 all of y'all. Ugh, so gross, the lot of them.

Misty said...

It is indeed a power game

Misty said...

Agreed

Unknown said...

Just wondering if this is assosicated with the NE pic of him pulling down the shorts of an unknown young man during a vacation? Was that buy every named or his age known?

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days