Monday, November 18, 2013

Blind Item #5

There is going to be another guest for the holidays at this family Thanksgiving dinner because the father of this A list celebrity has someone special in his life who he is calling his boyfriend and apparently is ready for him to meet the family. The good news is that the new boyfriend is finally able to drink legally. Yeah, apparently the old man likes them young.

16 comments:

Jenn said...

Joe!

derek harvey said...

Jessica Simpson

Bacon Ranch said...

Please.
What a waste of 15 minutes.

NomNom83 said...

Papa Joe. And you know what? Good for him. Seriously. Living one's life openly is tremendous for your well-being and sooooo much better than staying in a loveless marriage of convenience. So if he doesn't have to hide and can share his happiness with his other loved ones, then it is a good thing. Sure, bust his chops about the young boyfriend (c'mon, that's fair game if you're having an innocent laugh *with* him), but do it with your full love and support.

Seven of Eleven said...

Anthony Kiedis is 50 and dating a 20 year old model. Joe Simpson is 54 and his new toy is apparently now 21. What's good for gander is good for the gay gander, too, right?

Sherry said...

Turkey as the main dish and a Chicken Hawk as guest, Perfect combo. Wonder what wine one serves with that.

Anna Katherine Nonymous said...

Yep papa joe.

Basil said...

Gotta be Papa Joe. But I was under the impression Jess isn't to happy about this situation, so why would Joe bring the new guy around?

WareCat said...

Papa Joe came stomping outta that closet!

Veruca said...

So easy. Joe Simpson.

Unknown said...

Wasn't he a minister at one time who railed against the gays? Glad he's no longer a hypocrite because the picture I saw of the boy he took to Hawaii was frightening young. The kid looked like he was about 16. Simpson girls must be pissed, his wife must have either known or is out of her mind sick about him.

auntliddy said...

He has a lot to apologize for and I don't just mean his bad haircut ugh

bellaluna said...

Oh, to be a fly on the wall in that dining room!

VintagePrincess said...

seven of eleven: holy crap, anthony looks closer to 30 than 50!

SingBlue said...

Wishful thinking but this would be fantastic if it was Bruce Jenner - wonder how they'd spin that on their show.

di butler said...

Jumpin' Joe Simpson rocked that maize sweater and highlights and got himself a fresh twink!