Tuesday, May 01, 2018

Blind Item #9

Don't believe whatever spin this one named singer is selling. She has a coke problem and everything relates from that. She wants everyone to think she is some super saint and that she is fighting a battle and playing on your heart strings. Don't fall for it.

29 comments:

Neil said...

Kesha?

Jessie McIntosh said...

Halsey

Brayson87 said...

Ugh I have a headache, I wish I had some coke.

sarahsays said...
This comment has been removed by the author.
sandybrook said...

This isn't. The first time he said this about Halsey

Heather said...

@Brayson LOL.

sandybrook said...

Thank you keyboard for the punctuation I didn't use there.

TLT said...

I really truly do feel bad that Halsey can't afford shampoo outside of the hotels she stays in.

Thia said...

OMG. @LTL . hahahahahahahahahaha

Thonker said...

@TLT NNNNNN I cackled
Yeah ms. snorting coke on yachts Halsey
Don't forget that she's bi-racial bi-polar bi-sexual and bi-everything else by the way + her 500 disorders (a new one weekly)

Localhacks said...

Endometriosis is real, and more humiliating than any coke problem. Leave it out.

Owlette said...

Obviously Bonnie Raitt.

Anonymous said...

P!NK
BEYONCÉ
KE$HA
LORD
?

Han Niam said...

@TLT Oh, please. She specifically said it’s not a problem for HER because she can afford her own, but to deny the convenience and amenity to a significant portion of your customers out of ignorance is bad business. I agree with her on that.

If hotels can have toothbrushes and razors at the front desk to accommodate forgetful guests, there is NO excuse not to also have bottles of shampoo and conditioner appropriate for African hair.

Brayson87 said...

We should create a Make-A-Line Foundation to help all the downtrodden celebrity cokeheads. Although then this site would shutdown without all their antics.

MichiganMama59 said...

I bring my own shampoo.

Krab said...

I'm a white girl and the shit shampoo in hotels leaves my hair like straw. Who gives a shit? Talk about a non issue.

Elizabeth S. said...

There's no way any hotel could accommodate all the hair types that exist. There's not one kind of black hair, just as there's not one kind of white hair. Anyone who cares about her hair brings her own shampoo.

Cee Kay said...

@Localhacks Yes, endometriosis *is* real. Good for you. That does not, however, mean that one necessarily has it.

Scel said...

Many black women have said that this is a non issue lol. For a lot of reasons, 1 is that we don't usually wash our hair on vacation. It takes too long. 2 is if we did decide we were going to wash our hair we'd have to bring our brigade of products. 3 is, shampoo is shampoo. Some black hair dressers don't use "ethnic" shampoo. A lot of black people use regular ass "white people" shampoo. It seems like she just wanted something to gripe about so she could remind people that she's 1/4 black.

TLT said...

Exactly this. Especially after people accused her of cultural appropriation because of her headscarf.

Low Key said...

Uhhh WTF is "humiliating" about having endometriosis?

Localhacks said...

The condition has a habit of embarrassing sufferers - can be very messy! Please, don't make me explain...

Localhacks said...

Indeed, I'm not her gynaecologist so I couldn't possibly comment. But a lot of shaming endometriosis sufferers goes on. I've had lots of exes who 'didn't believe in it's, so best just to take people's word for it.

Localhacks said...

Also endometriosis and coke use definitely aren't mutually exclusive 😉

Kae Dee said...

Tenashe? or kesha?

TLT said...
This comment has been removed by the author.
Ursula Knoch said...

It Christopher Walkened you, lol

KittensRUs said...

Halsey is one of those people where I like her music and do my best to ignore her earthly existence.

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days