Saturday, August 31, 2019

Blind Items Revealed #1

August 21, 2019

There is a verified blue check mark out there right now who says she had an affair with the A+ list mostly movie actor who used to do a couple of other things in the entertainment landscape that were more athletic and had a recent life event.

Robbin Young/Dwayne Johnson

14 comments:

TeeHee@U said...

I had no idea who this lady was and just researched her. Wow. She is the nude "Christian." But, from her Twitter feed is desperate for money and trying to sell a book.....so......grain of salt with this one lol

J said...

Never heard of her(?).

MDAnderson said...

Was it really her that commented on the original blind?? Interesting!

Guesser said...

@MDAnderson,maybe she sent the blind!. And she is right, she and others get verified accounts to prevent people from stealing an identity, very common on Twitter.

Morninglorri said...

Lol all the people that thought it was a democrat

Pudlucker said...

Hmmmm. Wonder what the fetish is.....

Unknown said...

@Morninglorri
The only person mentioning democrat is you though......
Christian/nude + grifter = Republicans--> 99% of the cases are these way.

Astra Worthington said...

Oh no not politics 🙄

Lynda kiss said...

Yeah I would not believe anything that comes out of mouth. In one tweet she says.
Copy & paste.
“Screw this, every time I Tweet I get bullied! I’m dealing with accident injuries..I can’t afford more than 1 meal a day..my apartment complex gave notice they’re upgrading apts so tenants have to move out and I can’t afford to move, so I’ll soon be homeless. Enough, I’m done! 😣”

In another she says this... copy & paste.
“😳 Someone suggested I work at a Nevada brothel. I’d have a place to live 🏠 Food to eat 🍳 A job 🛌 / income. 💵 😂 🤣 😂 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣”

Smh... she’s crazy

Samantha the 1st said...

Who, Lynda?

To me that sounds like she laughed off a troll.

At least whoever she is, has a sense of humor about what sounds like a dire situation.

Randaleese said...

It was 15 years ago. Water under the bridge..and ohhhh! She’s such an upstanding member of society...owning, running, and being the headline(pun intended) act of a brothel..
Yeah..like anybody gives a crap at her grasp of an old school bunny’s attempt of another 5 minutes of notoriety.

AuntieVodka said...

look her up in connection with “Guccifer 2.0”, LOL.

pickyvegetarian said...

ugh i don't know any of these stupid celebs

orangesoda said...

What happened to him being gay like a couple of commenters always randomnly insist on?

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days