Thursday, March 14, 2019

Blind Item #10

This studio decided to put this actress on the one sheet, but excluded her name from the extensive top billing in favor of a voiced over raccoon. 

23 comments:

MDAnderson said...

Something to do with avengers endgame??

Dena said...

Danai Guerera and Avengers Endgame

ET said...

Marvel/Danai Gurira/End Game Poster

MontanaMarriott said...

As a POC I am the first person to call out "racism" but lets be real Bradley Cooper is a financial bigger name than Danai's. So it was a financial decision not one based on racism.

Tearsoftheriver said...

Is it just me or lately none of these "blinds" are actually blinds. This is obvious and transparent.

yepthatsme said...

#TRIGGERED

Anonymous said...

It’s not a lead character. She’s like the Bucky to black panther. So yeah, secondary billing. Who the actual fuck thinks this is racism.

LX45 said...

@MontanaMarriott UGH do you ever get sick of that crap coming out of your mouth? my gawd

John Gilchrist Lodge said...

LX45, what did Montana say that was factually incorrect? Show your work.

affanattic said...

I'm not jumping to racism, but it is just a bummer that she's the only face on the poster without her name at the top.

Bonby Haud said...

Let's make this clear. It's not just a voice over racoon, it's a voice over raccoon with Bradley Cooper voice.

Furthermore, he is one of the most loved characters in Marvel, and so needs to be on the cover. End.

Lucky13 said...

I'm surprised they can find enough room to put text on these posters with how many people are on them.

Brayson87 said...

Damn and she even won a SAG award for Black Panther in January. But in Marvel's eyes they probably feel like they make more money off of closeted white men than POC.

Flashy Vic said...

Cape shit shit.

bunny honey said...

She ain't worried so why should we.

Tiredallthetime said...

Danai - who plays Okoye - was denied.

I'll see myself out.

orangesoda said...

Jesus Christ who gives a shit

affanattic said...

Aaand Marvel fixed it.

https://twitter.com/MarvelStudios/status/1106278622539583488

"She should have been up there all this time. Check out the official Marvel Studios' #AvengersEndgame poster. @DanaiGurira #WakandaForever"

Scandi Sanskrit said...

Oh so this VO raccoon is Bradley Cooper?! 😂😂🤣🤣😂 I’m DYING as if the blind item wasn’t funny enough 👏🏼

He’s too good-looking to even appear on screen at all at this point

Scandi Sanskrit said...

THey’re Full of shit.

Twitter just recommended me some sort of trailer they just released like 12-ish hours ago.

2nd Quarter Moon. 🌝

🌚

Anomalocaris said...

I thought the raccoon was Guardians of the Galaxy?

BRAD PITT said...


#EndgameSoWhiteinTermsOfPosterBillingWhileAtTheSameTimeHavingYourFaceOnThePoster

Enthusiasm Quotes said...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Anuj Somany
Excellence Quotes - Gym Quotes
Success Quotes - Decent Images
Future Quotes - Anuj Somany
مقولات عن الحياة - حكمة اليوم
اقوال وحكم جميلة

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days