Wednesday, September 01, 2010

Random Photos Part Three

"Hi, I'm Elizabeth Hurley and I would like some attention."
For some reason when Salma Hayek busts out, you don't think she is screaming for attention.
ELEW - New York
I believe Ellen Pompeo has 6 toes.
Everything Everything - Manchester
Ed Westwick on the set of Gossip Girl.
Flea and Anthony Kiedis.
Halle Berry and Nahla in London.
Jessica Alba at the premiere of Machete in Venice and
at a party for Quentin Tarantino.

22 comments:

selenakyle said...

Ooooh, am loving Alba's second pic...not so much on the first, but kudos for taking that risk. Skirt and shoes not doing it. But that last pic is GORGEOUS.

(just IMO)

Jamie's Girl said...

I actually like Jessica Alba out and about and dressed up. Halle Berry is pissing me off because of the game she is playing with Autry.

Jamie's Girl said...

I actually like Jessica Alba out and about and dressed up. Halle Berry is pissing me off because of the game she is playing with Autry.

Lady J said...

I love Alba's dress in the second pic. REALLY cute.

Lady J said...

What game is she playing with Autry?

KellyLynn said...

I love the mannenrok on Flea. Very cool.

MCH said...

Unfortunately for me, whenever I wear ANYTHING V necked or the like, I look like those 2 ladies. Well, not looks-looks, but boobs are definitely the same. :( If I had their bodies, I would not complain though!

Love Alba's 2nd dress....

Stacy said...

I love Alba's shoes in the second pic, but wtf on the 1st.

RocketQueen said...

The more I look at Alba's first dress, the more I think that's something that Courtenay Love would wear.

The Bitch Next Door said...

Demi's acting way too desperate posting twitter pix of herself. Yeah we get it Demi you have a great bod but that didn't stop your boy-child-hubby from cheating on you now did it. Get yourself to a divorce lawyer STAT....he made a fool of you!

Mango said...

If Anthony Kiedis isn't careful somone's going to mistake him for Yanni.

I actually like both of Alba's dresses (although I would have liked a different type of hem on the first) but the shoes with the first one - UGH.

john said...

I would hop that Ellen P has 10 toes or maybe 11?

I'm not sure why E Hurley with cleavage is any less attention grabbing than Salma? They both look amazing and if you've got them, why hide them??
They both grabbed my attention!

Lana's Blog said...

My locksmith looks EXACTLY like Flea. I even have him as Flea in my phone.

Lissette said...

I am sorry, I DO think that Salma is trying to get attention also.
By the way, why don't we see Cash anymore? Especially not with Alba? Something going on?

Pookie said...

flea looks like a resident of rural kentucky.

eww j-alba.

hurley is so pretty...but that's not a flattering shot.

not on my dollar said...

Love Jessica's dress and shoes in the second picture.


I hate Salma and her breasts do nothing for me because I have my own.
She's just another attention seeking wh@re who's probably ignored by her husband. She's acting like she has nothing left in her life but money.

linnea said...

Yeah, Alba is out and about a lot lately. Is she working at all? I can´t remember the last movie I saw her in. But she looks great, of course,.

Tatyana said...

Blogger linnea said...

Yeah, Alba is out and about a lot lately. Is she working at all? I can´t remember the last movie I saw her in. But she looks great, of course,.

Umm, the Machete movie (the one in actual the picture)?

canadachick said...

Haha it must be KILLING Lohan to be missing these premieres for Machete. KILLING HER- that makes me happy.

linnea said...

hahaha, im an idiot! I didnt even realize. Well, good for her! :)

Mango said...

@canadachick - Didn't Blohan deliberately skip at least one premier for Machete?

RocketQueen said...

@Mango - read today she may have been not-so-subtly asked to refrain from coming :)
Also, I'm with you on Demi not at all being the same as Treji. And I ain't no woman hater ;)

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days