Tuesday, September 10, 2019

Blind Items Revealed #1

August 29, 2019

This former daytime star turned night time actor/fill in band mate is doing what he can to help the alliterate actress even if he sounds like an idiot re-purposing her beliefs about the situation in which she has found herself.

John Stamos/Lori Loughlin


10 comments:

Brayson87 said...

I think she's anglin' for an OITNB reality show.

MyDogSmiles said...

Stamos is just trying to smash...

Freckles said...

Anything to stay relevant, apparently

Do Tell said...

If nothing else, he is a good friend.

J said...

Funny how much Olivia Jade looks like Stamos.

James Howlett said...

He got that yogurt money. He wanna shoot that honey.

TeeHee@U said...

Yah I have to agree. He is a good friend. If people bail on you during your worst time, they were never your friend to begin with.

momo said...

I did coke with Lori at Studio 54 in 1983 I think it was. We were in some VIP bathroom with couches and shit. I knew her from the soaps... can't remember which one but that was all she had done then. She was hanging in the same circles as me at the time, hotel owners, models, modeling agency moguls, cocaine traffickers. you know, the beautiful people so called. She was actually funny and smart. I can't point fingers because I was there too. That's where they get you in all this crap going on re: surveillance and the like. I remember telling my dad about a bad situation I had gotten into when I worked for criminals... he said WHY DID YOU GO THERE? basically that once I had done that I would always be marked., OH WELL>

ANYWHO I remember hearing the ladies love Stamos. I never got that.

TeeHee@U said...

thanks for sharing! love hearing about run ins from readers.

haha and this lady knew she was straight as a kid because of Stamos. He is still soooooo good looking. but, attraction really is subjective lol

Mary Anne said...

@momo
Edge of Night was the soap Loughlin was in.

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days