Wednesday, October 23, 2019

Blind Item #12

Apparently a couple of months ago, someone was crazy enough to lend the alliterate former almost A- list actress turned escort some jewelry for an event. Of course they haven't got it back yet and are about to sue the actress. 

32 comments:

Tricia13 said...

Lohan

MyDogSmiles said...

Lohan

Unknown said...

Low an' untrustworthy.

Unknown said...

Sue all you want, you can't get blood out of a turnip. Figure out a way to trade the value out of her services.

sandybrook said...

Good luck proving she still has it, check the pawn shops.its cheaper in the long run.

cc423 said...

I can't believe she is still alive.

Shaddup Mimsey said...

I can't believe that there was someone stupid enough to lend her jewelry.

J said...

That's really really stupid.

Harry?

DarylsBigFan said...

I never sue anybody. Lord knows, I could have.
The circle goes round and karma is a far bigger bitch than I could ever be.

herbert arnold said...

the real answer to this blind would be who was dumb enough to trust her. lindsey was an obvious answer but whos the dummy?

Tricia13 said...

Haha. It’s like someone asking to borrow her urine for a drug test

Vita said...

I love this sooo much bc she's now called out Cody Simpson multiple times about the furniture. Id love for everyone who's had Lindsay not return something suddenly posted about it.

Britannia said...

Again? Hasn't LL done this shit before?

La Morena said...

Wow people want her at events ?��

Clark Green said...

Low hanging fruit answer would be LiLo.

But I am going with everyone's favorite punching bag over in the UK. megan Markle, grabbing a hold of Diana's or the Queen's goodies with a death grip and not letting go.

Brayson87 said...

@Clark, Presumably she stopped yachting once she tied the knot. Plus this description is usually LiLo.

Thia said...

@Clark - except Markle was never an almost A- list actress.

Brayson87 said...

Yuck, who would want that jewelry back? LiLo's two favorite hiding spots leave a residue.

zerooptions said...

Hasn't anyone learned about her thieving ways?

Unknown said...

If the police get these items back and dust for prints
They're gonna find an awful lot of Arab's finger and helmet prints if you're right Brayson.
😁

Aquagirl said...

@Brayson(12:37): you just made me lol and I’m waiting to go into a meeting so not necessarily an appropriate place....😬

sandybrook said...

Yes she has stolen before at parties she was invited to.

Mango said...

Maybe the stones were citrines and she thought they matched her teeth.

Unknown said...

"Hi, I've just moved in next door and wondered if I could borrow a cup of piss?
Hey weren't you in Mean Girls?"

TheBPlot said...

They knew what they were doing.

rabbit said...

Possession is 9/10ths of the law. Ain't gonna see that jewelry again.

As for Markle, former D list actress at best. Still "acting" and still D list.

auntliddy said...

Yeah, and she aint going to either!! The grifter strikes again!

Marie said...

Leading jewelry to Lohan. Lol😂😂😂😂😂

Sarton Bander said...

"lend to Lohan" = Barter...

I wonder if the Lendee's wife has noticed.

Unknown said...

She has a long list of D.
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆

DJS NOLA said...

ur an idiot and deserve it if you lend that fire crotched skank whore anything

Unknown said...

When that old woman Rose from Titanic threw that big blue jewel into the sea
Lohan was there like a fishy smelling, freckled mermaid
And grabbed that sucker!
🧜‍♀️💎👵🛳

Advertisement

Popular Posts from the last 30 days